Vážený pane řediteli, touto cestou bych chtěl velmi poděkovat Vaší nemocnici, konkrétně oddělení ORL, kde byl náš syn M. (4 roky) v dubnu 2024 na „řezání uzdičky jazyku". Vím, že pro mnoho lékařů se pravděpodobně jedná o banální a nezajímavý zákrok, který zvládne zřejmě kdokoliv. Nicméně z pohledu rodiče jde o stresovou situaci a v každém je jakýsi strach, aby vše dobře dopadlo a nenastali nějaké komplikace. Toto byl i náš případ - několik dní před nástupem do nemocnice jsme s manželkou prakticky nemohli spát a pořád jsme mysleli na to, aby byl syn v pořádku, aby ho nic nebolelo a aby se co nejdříve v pořádku vrátil domů. Když jsme dorazili na zákrok na ORL, tak jsme byli ohromeni. Všichni se chovali moc mile, vstřícně a ochotně. Zaměstnanci neměli takový ten „klasický doktorský přístup" jako občas bývá v pražských nemocnicích. Pan doktor nám vše dokonale vysvětlil a popsal, takže z nás najednou opadl strach a nejistota a byli jsme si jisti, že vše dobře dopadne. A to se také stalo, naprosto perfektně provedený zákrok a druhý den si už syn pochutnával na zmrzlině. Následná péče zdravotních sestřiček o syna a manželku byla naprosto perfektní a v nemocnicích prakticky nevídaná. Jak sama manželka říkala „připadala jsem si jako v hotelu". Třešničkou na dortu bylo to, že i synovi se v nemocnici moc líbilo, a i když se lidé nemocnici raději obloukem vyhýbají, tak on si to moc užil a nejraději by se co nejdříve vrátil a určitě nejen proto, že od pana doktora dostal prasátko Pepu. Touto cestou bych chtěl moc a moc poděkovat celému oddělení ORL. Jejich přístup byl fantastický a je jedno, jestli jednají s dospělými či dítětem. Upřímně - toto se již v nemocnicích, ale bohužel i v jiných institucích nevidí, proto jsem moc rád, že syn podstoupil tento, byť jen drobný zákrok, ve Vaší nemocnici. Moc si s manželkou tohoto přístupu vážíme a i přesto, že jsme panu doktorovi i sestřičkám několikrát poděkovali, tak bychom byli moc rádi, kdyby, jste naše poděkování tlumočil i Vy. Takových lidí, jaké máte ve Vaší nemocnici, je třeba si vážit nejen z profesního, ale hlavně z lidského hlediska, protože není nad to, když se i v takovém prostředí, jako je nemocnice, můžete cítit velmi příjemně a bezpečně. Ještě jednou moc děkuji pane řediteli a přeju Vaší nemocnici mnoho šťastných a spokojených pacientů. Děkuji a přeji hezký den T. J.